14 Haziran 2017 Çarşamba

NEDEN KIRMIZI BAŞLIKSIZ KIZ ?

 Yeniden ben :)
Kendi halimde bir şeyler yazmak için açtığım bloguma göstermiş olduğunuz yoğun ilgiden dolayı hepinize teşekkür ederim bu kadarını beklemiyodum bile 👯 ne saçmalıyor gibi düşünenler de mutlaka olmuştur. Ama üzgünüm ben mutlu oluyorum😍

Söylemek gerekirse, 'yazmak eğlenceli ama konu olayı sıkıntılı' diye düşünürken konu kendiliğinden gelişiyomuş aslında. Bu arada yazıyı yazarken bi yandan da Beethoven dinliyoruz ofiste, olay tamamen kontrolümüz dışında gelişti anlamsız bi şekilde 😄 Neyse fazla laf kalabalığı yapmadan konuma dönüyorum..

Çok sevgili Gamze Arıkan ' ve iş arkadaşlarımın katkılarıyla açmış olduğum blogumun başlığı neden  Kırmızı Başlıksız Kız ? isim bulamadım gayet normal değil mi😄 O değil de cidden isim bulamadım. Sonra dedim ki eyvah 'başlıksız' kaldım. Kısa süreli denemeler sonucu başlığımızın 'Kırmızı Başlıksız Kız' olmasına karar verdik 😄 Yani herşey anlık gelişti. İsterdim ki fiyakalı bir isim olsun 😄 Okuyanlara anlamsız gelmiş olma ihtimalini düşünmüyo değilim. Ama benim düşüncem şöyle ki; zaten hepimiz birer kırmızı başlıklı kız rolünde değil miyiz şu hayatta. Nankör kurtla savaşıp sonunda galip gelen😄 etrafta çok yok mu böyle farklı maskeler takınmış insanlar..

Şimdi yanlış anlaşılması %100 olduğu için altını çizerek söylüyorum, okuduklarınız 'sadece kişisel olarak algılanmasın' öyle anlaşılmazsa ne mutlu bana. Şimdi atarlı giderli, birilerine mesaj göndermek amacı yok burada baştan demiş olayım😊Ee neticede çocukluğumuzda dinlediğimiz tatlı masallardan bir tanesi. Meğer o masallarda ne mesajlar yüklüymüş. Sonuç olarak hayatın düzeni bu değil mi? Bizimse bi tek kırmızı başlığımız eksik işte.. 
Bugünkü kıssadan hissemiz de buydu😄 Allah sizi yolunuza çıkan kurtlardan korusun. Selametle 🙋




7 yorum:

  1. Öyle internette gezinirken farkettim ve girdim. Gerçekten 3 yazıyıda kahkaha atarak okudum. Bütün yazılarını sabırsızlıkla bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle güzel yorumlar almak beni mutlu ediyor. Teşekkür ederim :)

      Sil
  2. İçten olan, keyifle okuyacağım yazılar olmalı. Bunu senin yazılarında bulacak gibiyim :)

    YanıtlaSil
  3. sayın bal :) bize yemek hazırlanırken mutfaktan alınan servis tabağını ne yapacağını soran kızın hikayesini anlatır mısın :)

    YanıtlaSil
  4. Gerçektende öyle. Yazıların devamını bekliyorum :)

    YanıtlaSil

BEKLENTİ 2018