21 Haziran 2017 Çarşamba

BURALAR AŞK KOKUYO ❣

Hayatınızda deliler gibi aşık olduğunuz oldu mu hiç? Ve kokusunu asla unutamadığınız biri oldu mu daha önce? O yanınızda değilken bile, özlediğinizde, hatta belki yıllar geçmiş olmasına rağmen, kokusu burnunuza geldi mi bigün? Muhtemelen olmuştur.. 
Ama olmadıysa bu olmayacağı anlamına gelmez. Çünkü aşk geliyorum demeeeeez😍
Hayatın kimi ne zaman karşınıza çıkaracağını bilemezsiniz. Güzel bir kızdan etkilendiniz beyler ya da siz kızlar çok yakışıklı bi çocuktan etkilendiniz. Karşınızdaki insan sizin dikkatinizi çekmiş olabilir. Tamam ama siz karşı tarafın dikkatini çekebilecek misiniz?  Fiziksel görünümünüz oldukça iyi olabilir, giyim tarzınız herkesin hoşuna gidebilir. Bunlar son derece önemli unsurlardır. Peki ya kokunuz? Çünkü herkes iyi giyinebilir, iyi konuşabilir ve karşısındakini etkileyebilir. Ama koku başkadır. 
Belki de karşınızdaki insanın sizden etkilenmemesi için hiçbir neden yoktur ne dersiniz? Şimdi açıklıyorum hazır mısınız😄 Lavina Aşk Parfümü. Benzersiz kokusuyla karşınızdaki insanın etkilenmesi bu kadar basit işte. Keşke daha önceden söyleseydin dediğinizi duyar gibiyim😄 Hiçbişey için geç değil. Lavina Aşk Parfümü kendinize olan özgüveninizi de arttırıyo. Erkekler ve kadınlar için özel olarak üretilmiş iki parfüm çeşiti vardır.  Deneyenler inanılmaz etkisinden bahsediyo. Teninizde günlerce kalıcı kokusu ile ortama girdiğinizde fark edilmenizini kolaylaştıracak.. 
Slogan belli 'Aşkı yeniden keşfetmek için 'Lavina parfüm' 😍  Sonra vay efendim sevdiğim kız bana bakmadı, sevdiğim çocuk beni görmezden geldi demeyin şimdiden söylüyorum😄 Kokunuzun hafızalara kazınması dileğiyle💜 🙋

4 yorum:

  1. ama şimdi bu kokuyu sıkınca birden fazla kız etkilenirse ve seçmek de zorlanan biriysem napcaz :) sayın bloger bal

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşin o kısmında doğru insanı seçmek sana kalıyo işte :)

      Sil
  2. DP de var mı ahahahah =D =D

    YanıtlaSil

BEKLENTİ 2018